2013. március 2., szombat

mai mosoly...

A szürke ötven árnyalata...
 
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer négy barát, akik minden évben egyszer összejöttek a közös horgászhelyükön egy hosszú hétvégére. Történt egyszer, hogy két nappal az indulás előtt egyikük felesége megmakacsolta magát, és kijelentette, hogy márpedig ő nem engedi el az urát a szokásos horgászkirándulásra. A férfi cimborái sajnálkoztak, hogy társuk nem tart velük, de semmit sem tehettek ellene.

Két nappal később, amikor a három barát megérkezett a táborhelyre, ott találták a társukat. A sátor felverve, a tűzifa odakészítve a tűzrakóhely mellé, s a tűzön a bográcsban ott rotyogott a vacsora.
- A fenébe, haver, mióta vagy már itt? Hogy beszélted rá az asszonyt, hogy elengedjen? - faggatták a többiek.

- Nos, a múlt éjjel érkeztem. Tegnap vacsora után a fotelomban ültem, amikor a feleségem mögém lopakodott, befogta a szemem, és megkérdezte: Na, ki vagyok? Elhúztam a kezét, és láttam, hogy vadonatúj, nagyon szexi fehérnemű van rajta. Azt mondta, épp a Szürke ötven árnyalatát olvassa, és a szeme merészen csillogott. Kézen fogott, és bevitt a hálószobánkba. Gyertyák fénye és a szétszórt rózsaszirmok illata fogadott. Az ágyon kötelek és bilincs! Azt kérte, kötözzem ki és bilincseljem az ágyhoz. Megtettem. Akkor sejtelmesen rám nézett és azt mondta: Tégy, amit akarsz! 
Szóval... most itt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése